Headlines News :
Home » , » Kejadian Nyata Mati Suri Bagian 1

Kejadian Nyata Mati Suri Bagian 1

Written By Unknown on Saturday, June 29, 2013 | 9:07:00 PM




Inilah Bukti Kekuasaan Allah dan Kasih Sayang Allah terhadap Hambanya... diberi sumber melalui malaikat dan Allah maha berkuasa terhadap setiap hambanya yang dikehendaki dan tiada sifat yang mustahil bagi allah. kisah benar bukti kekuasaan ALLAH tentang peristiwa luarbiasa iaitu kematian seorang wanita Indonesia yang berumur 25 tahun bernama Aslina.

Beliau yang mengalami sakit tenat dan telah mendapatkan rawatan di Hospital Swasta di Melaka telah meninggal dunia selama 2 jam dan koma 2 hari dan hidup kembali selepas itu. Dalam masa beliau telah diistihar mati oleh doktor, beliau telah mengalami beberapa kejadian luar biasa semasa beliau dalam keadaan mati. Beliau menceritakan pengalaman beliau bagaimana diawal saat malaikat mencabut nyawanya melalui kanan dan menceritakan betapa sakitnya beliau ketika nyawanya dicabut. 

Aslina juga menceritakan bagaimana beliau telah didatangi oleh 2 malaikat yang memimpin dan membawanya ke Alam Barzah. Aslina telah menyaksikan dan melihat ramai manusia telah diseksa mengikut amalan dosa yang dilakukan oleh mereka. Ianya telah menjangkau diluar kotak fikiran manusia yang normal seperti kita. Itulah kekuasaan ALLAH pada Hambanya Dan Satu Petunjuk Agar Hambanya Insaf Menuju Kejalan Allah.
Share this article :

0 komentar:

 
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2012. Visit Aceh - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Fuad Heriansyah
Copyright ©